Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Członek Zarządu Spółki
Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Contact Center Sp. z o.o. od ponad 20 lat świadczy międzynarodowe usługi z zakresu szeroko pojętej obsługi klienta oraz wsparcia sprzedaży.
Obecnie do Spółki wchodzącej w skład grupy kapitałowej Arteria S.A. poszukujemy osoby na stanowisko:
Członek Zarządu Spółki
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Do głównych obowiązków Członka Zarządu Spółki należeć będzie prowadzenie przedsiębiorstwa Spółki, zarządzanie jej majątkiem, reprezentowanie Spółki wobec osób trzecich na zasadach określonych w kodeksie spółek handlowych i umowie spółki, a w szczególności:
- Opracowywanie strategii rozwoju Spółki w tym w szczególności przygotowywanie planów finansowych na kolejne lata obrotowe i przedstawianie ich do akceptacji Radzie Nadzorczej
- Przygotowywanie i realizacja odpowiedniej polityki marketingowej
- Zapewnienie, odpowiednich do założonej strategii rozwoju, zasobów ludzkich
- Opracowanie i realizacja motywacyjnych systemów wynagradzania pracowników Spółki
- Reprezentowanie Spółki przed organami kontrolującymi i zapewnienie skutecznej obrony interesów Spółki
Oczekiwane kompetencje i umiejętności:
- Doświadczenie na stanowisku zarządzania operacjami w środowisku call/contact center (co najmniej 3 lata)
- Umiejętność i udokumentowane sukcesy w uruchamianiu, utrzymaniu w ciągłości projektów contact center dla klientów w modelu outsourcingowym lub dla wewnętrznego klienta
- Umiejętność i udokumentowane sukcesy w budowaniu, nadzorowaniu struktur New Business pozyskujących nowe projekt dla spółki
- Umiejętność analizy operacyjnej i finansowej projektów oraz firmy jak również wprowadzania optymalizacji
- Umiejętność i doświadczenie w tworzeniu systemów raportowania wyników operacyjnych i finansowych do właściwych interesariuszy
- Doświadczenie w reprezentowaniu spraw spółki przed organami kontrolującymi, umiejętność formułowania i przedstawiania skutecznych argumentów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem,
- Znajomość branży call center
- Umiejętność budowania oraz integracji zespołu
- Znajomość języka angielskiego poziom C1
- Zdolności przywódcze, negocjacyjne oraz analityczne
- Umiejętność pracy w oparciu o cele i plany
- Niekaralność
Oferujemy:
- Pracę w dużej organizacji o stabilnej pozycji rynkowej
- Decyzyjność w obszarze personalnym
- Możliwość negocjacji warunków zatrudnienia w tym formę współpracy oraz strukturę wynagrodzenia
- Niezbędne narzędzia pracy
Praca Członek Zarządu Spółki
Praca Radom
Praca Wiceprezes Zarządu Warszawa
Contact Center Sp. z o.o.
Praca Płock
Praca Dyrektor ds. Wsparcia Operacyjnego mazowieckie
Praca Warszawa
Praca Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą (Chief Knowledge Officer)
Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
Data dodania: 10-01-2023
Wyświetleń: 70
Wyświetleń: 70