Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 113804
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Opracowuje projekty raportów w sprawie sposobu wdrażania przez Polskę zaleceń, rezolucji i programów organizacji międzynarodowych, projekty odpowiedzi na kwestionariusze oraz projekty informacji stanowiących wkład merytoryczny do sprawozdań z realizacji postanowień międzynarodowych dokumentów podpisanych lub/i ratyfikowanych przez Polskę, w części dotyczącej problematyki osób niepełnosprawnych, w celu przedstawienia aktualnych informacji o podjętych przez Polskę działaniach na rzecz osób niepełnosprawnych.
- Analizuje projekty krajowych dokumentów z zakresu integracji europejskiej, instrukcji dla przedstawicieli Polski uczestniczących w pracach komitetów pomocniczych i grup roboczych Rady Unii Europejskiej i Komisji Europejskiej oraz opinii i stanowisk Rządu do dokumentów UE w sprawach pozostających w kompetencji MRiPS, przygotowanych do rozpatrzenia przez Komitet do Spraw Europejskich, w celu opracowania uwag lub wkładów do nich. Analizuje i gromadzi informacje na temat stosowanych w innych państwach rozwiązań dotyczących osób niepełnosprawnych, przygotowuje syntetyczne informacje, projekty stanowisk Rządu lub uwagi Biura do analizowanych dokumentów w celu przedstawienia przełożonym.
- Gromadzi i upowszechnia informacje o działaniach prowadzonych przez organy Unii Europejskiej na rzecz osób niepełnosprawnych w celu udostępnienia zainteresowanym podmiotom i zainicjowania działań służących implementacji rozwiązań UE do przepisów krajowych, opracowania stosownych projektów i programów na rzecz osób niepełnosprawnych.
- Prowadzi ustalenia z DWM dotyczące przygotowywania programu wizyt delegacji zagranicznych w BON, w tym z zakresu współpracy dwustronnej w obszarze problematyki niepełnosprawności, oraz sporządza notatki dla Dyrektora Biura i Kierownictwa Ministerstwa w celu zapewnienia efektywnej współpracy z partnerami zagranicznymi.
- Przygotowuje materiały dotyczące systemowych rozwiązań na rzecz osób niepełnosprawnych stosowanych w innych krajach w celu promowania i upowszechniania ich w Polsce, realizacji zaleceń organizacji międzynarodowych oraz zapewnienia osobom niepełnosprawnym realizacji ich praw.
- Analizuje projekty krajowych dokumentów strategicznych i programowych pod kątem zgodności z postanowieniami Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych w celu przedstawienia stanowiska Biura i uzgodnienia z właściwymi resortami propozycji treści zapisów dotyczących osób niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze polityki społecznej
odnoszącej się do osób niepełnosprawnych lub w obszarze integracji europejskiej lub współpracy międzynarodowej
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
- Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
- Znajomość Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych
- Wiedza z zakresu polityki społecznej odnoszącej się do osób niepełnosprawnych
- Wiedza o organizacjach międzynarodowych i ich działaniach na rzecz osób niepełnosprawnych
- Wiedza na temat kompetencji instytucji UE, polityki i działań UE oraz integracji europejskiej
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Rzetelność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca mazowieckie
Praca Warszawa
Praca Główny specjalista
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Płock
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 13-01-2023
Wyświetleń: 45
Wyświetleń: 45