Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki

Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Ogłoszenie o naborze Nr 114012

Warunki pracy



  • Praca administracyjno – biurowa.




  • Praca w pomieszczeniu biurowym na parterze.




  • Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.




  • Praca w wymuszonej pozycji ciała.




  • Bariery architektoniczne: brak windy osobowej w budynku, budynek bez podjazdów dla  osób niepełnosprawnych, winda tylko na zewnątrz budynku, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane do osób niepełnosprawnych.




  • Brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.




  • Pomieszczenie nieklimatyzowane.




  • Oświetlenie naturalne i sztuczne.



Zakres zadań

  • przygotowywanie projektów umów o pracę, aneksów i porozumień zmieniających warunki zatrudnienia
  • sporządzanie rozkazów personalnych i decyzji dotyczących przebiegu służby i pracy
  • ustalanie uprawnień m.in. do urlopów wypoczynkowych, dodatkowych, dodatku za wieloletnią pracę, nagrody jubileuszowej, odprawy emerytalnej, prawa do nagrody rocznej
  • wykonywanie czynności związanych z opracowaniem kadrowym kandydatów do pracy oraz czynności związanych ze zwolnieniem pracownika/policjanta z pracy/służby w Policji
  • obsługiwanie kadrowych informatycznych baz danych policjantów i pracowników Policji poprzez wprowadzanie danych osobowych i wynikających ze stosunku pracy, aktualizację i generowanie danych
  • sporządzanie opisów stanowisk pracy, koordynowanie procesu sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników
  • obsługiwanie jednostki w zakresie medycyny pracy
  • koordynowanie procesu doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz absencji policjantów i pracowników
  • sporządzanie miesięcznych meldunków o stanie zatrudnienia oraz okresowych statystyk

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku w obszarze obsługi kadrowej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli „poufne” lub możliwość jego uzyskania.
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Znajomość Ustawy o służbie cywilnej.
  • umiejętność organizacji pracy
  • dyspozycyjność
  • systematyczność
  • umiejętność stosowania prawa pracy w praktyce, formułowania wniosków i opinii, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość pracy administracyjno – biurowej.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 17-01-2023
Wyświetleń: 51