Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 114419

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci 

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę merytoryczną (kompletowanie i przygotowanie dokumentów na spotkania), oraz obsługę logistyczną dyrektora departamentu i zastępców, w tym planuje wyjazdy krajowe i zagraniczne kierownictwa departamentu w związku z udziałem w spotkaniach, konferencjach i seminariach, a także rozlicza koszty wyjazdów i delegacji, organizuje i obsługuje narady oraz spotkania kierownictwa departamentu.
  • Przyjmuje i wysyła korespondencję departamentu i zapewnia jej właściwy obieg, w tym prowadzeni rejestr spraw zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
  • Prowadzi wykaz spraw szczególnie ważnych i terminowych.
  • Kieruje interesantów, zgłaszających się bezpośrednio i telefonicznie do właściwych pracowników departamentu lub właściwych komórek organizacyjnych Kancelarii.
  • Czasowo koordynuje zadania wykonywane przez innych pracowników departamentu.
  • Przechowuje dokumenty dotyczące spraw personalnych pracowników biura, w zakresie poleconym przez dyrektora.
  • Prowadzi listy obecności oraz ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników departamentu i zapewnia realizację spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników Departamentu w materiały biurowe.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretariatu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” wydane przez ABW lub SKW lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 25-01-2023
Wyświetleń: 46