Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referendarz

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 114724

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Bierze udział w weryfikacji sprawozdań przekazanych przez podmioty, które otrzymały środki Funduszu Solidarnościowego na realizację programów/zadań.
  • Realizuje zadania związane z obsługą kancelaryjną i biurową BFS, w tym m. in.: rejestruje w systemie elektronicznym dokumenty i korespondencję wpływającą i wychodzącą z Biura Funduszu Solidarnościowego (BFS), rozdziela dokumenty zgodnie z dekretacją, gromadzi oraz przechowuje dokumentację zgodnie z obowiązującymi procedurami, obsługuje interesantów i udziela informacji, w tym w zakresie zadań realizowanych przez Biuro i Ministerstwo, kieruje interesantów zarówno zgłaszających się telefonicznie, jak i osobiście, do właściwych merytorycznie pracowników, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Biura, zapewnia pracownikom materiały biurowe i pomoc techniczną oraz obsługuje od strony logistycznej spotkania organizowane przez Biuro.
  • Sporządza opisy merytoryczne dotyczące informacji przekazywanych przez urzędy skarbowe, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Narodowy Fundusz Zdrowia itp.
  • Obsługuje komisję konkursową do weryfikacji ofert złożonych w trybie otwartego konkursu ofert oraz zespół do weryfikacji wniosków lub listy rekomendowanych wniosków przekazanych przez wojewodę w trybie naboru wniosków.
  • Przygotowuje materiały i raporty z zakresu prowadzonych spraw na potrzeby Kierownictwa Ministerstwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość ustawy o Funduszu Solidarnościowym
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikatywność
  • Rzetelność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 27-01-2023
    Wyświetleń: 37