Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy referent

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie miejsce pracy: Piaseczno

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Piaseczno
Ogłoszenie o naborze Nr 115424

Warunki pracy

- praca biurowa


- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy


- narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy


- oświetlenie naturalne i sztuczne


- miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze oraz w pomieszczeniach piwnicy


- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów


- na pierwszym piętrze oraz w pomieszczeniach piwnicy, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych


- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym


- praca związana m.in. z porządkowaniem i przenoszeniem akt archiwalnych,


- ryzyko alergii związanej z dokumnetami drukowanymi, archiwalnymi


- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • gromadzi, opracowuje, przechowuje, ewidencjonuje, brakuje i udostępnia dokumentację archiwalną zgromadzoną w Składnicy Akt Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie
  • weryfikuje poprawność doboru klasyfikacji i kwalifikacji zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji
  • prowadzi wymagane przepisami ewidencje archiwalne
  • udostępnia i wypożycza dokumentację zgromadzoną w Składnicy Akt osobom upoważnionym w celu współpracy z organami kontroli, administracji państwowej, organami ścigania i wymiarem sprawiedliwości, urzędami centralnymi i innymi uprawnionymi podmiotami,
  • wydziela dokumentację niearchiwalną przechowywaną w Skłanicy Akt, której okres przechowywania już mniął
  • porządkuje materiały archiwalne i dokumentacje niearchiwalną, prowadzi kwerendy oraz sprawozdawczość Składnicy Akt
  • koordynuje czynności kancelaryjne związane z przygotowaniem dokumentacji przekazywanej do Składnicy Akt oraz wspomaga prace archiwalne w jednostkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie
  • dba o właściwe warunki przechowywania materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • umiejętność pracy na komputerze
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • komunikatywność
  • odpowiedzialność
  • dokładność
  • poświadczenie bezpieczeństwa „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 ze zm.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • szkolenie z zakresu archiwizacji
  • znajomość funkcjonowania jednostki Policji
  • prawo jazdy kat. B
  • odporność na stres


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
Etat Starszy referent w firmie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna 13-04-2023
Etat Sekretarz w firmie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie miejsce pracy: Piaseczno 07-04-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-02-2023
Wyświetleń: 50