kandydatów
Sekretarz
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie miejsce pracy: Piaseczno
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
Oświetlenie naturalne i sztuczne
Miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze
Budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
Na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
W budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy
Zakres zadań
- ewidencjonuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą kierowaną do Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie zgodnie z instrukcją kancelaryjną
- prowadzi terminarz spraw, spotkań, odpraw, przekazuje informacje o terminach załatwienia sprawy w jednostce
- ewidencjonuje, przechowuje, aktualizuje, dokonuje inwentaryzacji i udostępnia akty prawne Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie, Komendanta Stołecznego Policji, Komendanta Głównego Policji, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji i innych wydawców w celu terminowego zapoznania policjantów/pracowników oraz stosowania ich w służbie/pracy,
- przygotowuje i obsługuje spotkania organizacyjno-reprezentacyjne z interesantami i gośćmi
- obsługuje interesantów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie do Kierownictwa Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie lub właściwych merytorycznie kierowników jednostki i komórek organizacyjnych
- obsługuje pocztę elektroniczną, redaguje pisma urzędowe i okolicznościowe Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie
- sporządza grafiki służby dla Komendanta Powiatowego Policji i Zastępców Komendanta Powiatowego Policji oraz listy obecności dla kadry kierowniczej i Wydziału Wspomagającego
- przygotowuje dokumenty kierownika jednostki do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie lub średnie branżowedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Komunikatywność
- Odpowiedzialność
- Dyskrecja
- Lojalność
- Odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z obsługi sekretariatu
- Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „ściśle tajne”
- Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
- Umiejętność sporządzania pism urzędowych
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Wyświetleń: 47