Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Customer Service Specialist

Firma: ASTEK Polska miejsce pracy: Warszawa

ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Customer Service Specialist

Lokalizacja:
biuro - Warszawa (Poleczki Business Park, Osmańska 12),
obecnie - praca zdalna/hybrydowa
 
Czas trwania projektu: do końca roku z opcją przedłużenia
Wynagrodzenie: 4500-5000 zł/brutto/mies. (UoP) lub 300-360 zł/netto/MD (B2B)

 

Wymagania:
  • Język angielski – min. B2
  • Doświadczenie – min. 6 mies. (plus doświadczenie w customer service)
Zadania:
  • Kandydat będzie odpowiedzialny za: wszystkie aspekty obsługi klienta/wsparcie sił sprzedaży sales, realizacja zamówień (sprzedaż/przesyłka/pożyczki); naprawy/reklamacje produktu
OBSZAR OBOWIĄZKÓW I DZIAŁAŃ:

 

KLUCZOWE ODPOWIEDZIALNOŚCI:

  • Obsługa klienta:
    • Obsługa przychodzących zamówień klientów (sprzedaż/przesyłka/pożyczka);
    • Kontrola nad terminową realizacją wysyłek, rozwiązywanie przeciętnych problemów związanych z dostawami do klientów;
    • Składanie zamówień – wejście do systemu SAP;
    • Przygotowywanie i wystawianie faktur sprzedaży;
    • „Uzupełnianie” i fakturowanie przesyłki
    • Fakturowanie – Sprzedaż/Kredyt/Obciążenie/Usługa – Naprawy;
    • Rozwiązywanie zapytań klientów (telefonicznie, mailowo, pisemnie)
    • Skargi klientów i rozwiązywanie sporów: Reklamacje materiałowe (związane z operacjami)/Spory (związane z cenami itp.)
    • Analizowanie pierwotnej przyczyny reklamacji i inicjowanie usprawnień procesu
    • Przygotowanie raportu BO i analiza pierwotnej przyczyny – weryfikacja i rozwiązywanie problemów
    • Rozliczanie zapasów konsygnacyjnych; inwentaryzacje na miejscu;
    • Składanie ofert,
    • Zajmowanie się zapytaniami
    • Współpraca z Service Center zajmującym się zapytaniami; wyceny dla klientów naprawianych urządzeń;
    • Współpraca ze spedytorami i firmami transportowymi
    • Koordynowanie komunikacji z klientami o dostępności produktów, statusie realizacji zamówień
  • Zarządzanie procesem zwrotów
    • Opracowanie dokumentacji zwrotów
    • Utrzymanie procesu zatwierdzania
    • Koordynacja transportu powrotnego
  • Inicjowanie i wdrażanie usprawnień / uproszczeń procesów w obszarze obsługi klienta
  • Tworzenie kopii zapasowych na potrzeby zarządzania danymi podstawowymi i whishutle
  • Interfejs między klientem/przedstawicielami handlowymi a klientem/logistyką
  • Wsparcie przedstawicieli handlowych: dostarczanie dokumentacji
  • Sprawdzanie brakujących pozycji i raportowanie otwartych zamówień, przesyłanie cen
  • Rozpatrywanie reklamacji produktów
  • Przetwarzanie przypomnień dla klientów
  • Pobieranie opłat od klientów
  • Dokumentacja reklamacji klientów
WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE:
  • Stopień naukowy
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, minimum 6 miesięcy
  • Zachowanie zorientowane na klienta i firmę
  • Dobre umiejętności komunikacji
  • Empatia i gracz zespołowy
  • Podstawowa wiedza medyczna (to plus)
  • Umiejętności obsługi komputera (Word, Excel); SAP – będzie atutem
  • Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Zdyscyplinowany, samodzielny w wykonywaniu zadań, ale także silny gracz zespołowy
  • Dążenie do zapewnienia wysokiej jakości usług

 

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń


Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń


Pozostałe oferty pracy w firmie ASTEK Polska
Etat Backend Developer w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Warszawa 22-12-2022
Etat Ekspert ds. Transformacji Testów i Zapewnienia Jakości w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Warszawa 22-12-2022
Etat Scrum Master w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Warszawa 20-12-2022
Etat Java Spring Developer w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Warszawa 14-12-2022
Etat Java Spring Developer w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Radom 14-12-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 25-06-2021
Wyświetleń: 168