Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Service Support Specialist with German

Firma: ASTEK Polska miejsce pracy: Warszawa

ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Service Support Specialist with German
Miejsce pracy: Warszawa

Miejsce: obecnie zdalnie, po pandemii z warszawskiego biura

Start: wrzesień 2021
Wynagrodzenie: do 8000 PLN brutto, UoP lub do 68 PLN netto + VAT/h, B2B

Praca zmianowa (7.00 – 20.00) od poniedziałku do piątku oraz 1 weekend w miesiącu między 9.00 – 17.00.


Responsibilities:
  • Provide phone, email and chat support to remote users
  • Utilize Standard Problem-Solving methodology to resolve customer issues- Understand the issue- Understand what is collectively known about the issue- Solve the issue, share your experience
  • Troubleshoot and resolve iOS and mobile device issues
  • Use Mobile Device Management (MDM) tools to manage and support end user mobile devices
  • Troubleshoot and resolve connectivity and VPN issues
  • Use VPN / token management tools to administrate and support end user VPN access
  • Troubleshoot and resolve functional application issues
  • Document reported issues and service provided in the IT Service Management System (Remedy)
  • Review, validate, update and create Knowledge Articles to facilitate accurate and robust knowledge sharing
  • Contribute to and moderate the sharing of issues and resolutions in forums such as MS Teams, Yammer, SharePoint
  • Assist customers with the setup of home/wireless printers on laptops and iPads
  • Collaborate with cross functional teams for escalated resolution of application or system level issues
  • Advocate for customers by seeking to identify common issues and by working within the business to eliminate future occurrences
  • Educate callers with helpful hints or business based best practices
  • Assist callers through account or machine lockouts
  • Assist users through password resets
  • Build Quality into all aspects of their work by maintaining compliance to all quality requirements
Requirements:
  • 4+ years + experience in supporting applications on IPad, IPhone and laptops and other mobile devices
  • 2+ years of phone support for remote user, with or without remote control capability
  • Thorough knowledge of iOS operating system, its upgrades and related troubleshooting
  • Moderate knowledge of Android operating system, its upgrades and related troubleshooting
  • Knowledge to troubleshoot VPN issues related to Pulse secure, VPN On demand, Pulse client etc. on iPads and Laptops
  • Experienced troubleshooting of wireless and wired networks. Hands on experience on tools like MDM Airwatch console to manage user’s mobile devices
  • Ability to fix basic iPad and iPhone hardware issues on call itself and make the judgment of referring the others for Local/Apple support
  • Hands on experience on IT Service management tool like Remedy 8.1 or 9
  • Excellent customer service and communication skills, both written and oral
  • Experience in assisting users on phone calls, emails and chats
  • Experience collaborating with cross functional teams for escalated sales application issues
  • Availability to shift work from 7.00 am to 8.00 pm, Monday - Friday; once a month work on weekends (9.00 am - 5 pm)
  • Very good knowledge of German
  • Good knowledge of English
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń


Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń


Pozostałe oferty pracy w firmie ASTEK Polska
Etat Backend Developer w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Warszawa 22-12-2022
Etat Ekspert ds. Transformacji Testów i Zapewnienia Jakości w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Warszawa 22-12-2022
Etat Scrum Master w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Warszawa 20-12-2022
Etat Java Spring Developer w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Warszawa 14-12-2022
Etat Java Spring Developer w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Radom 14-12-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 15-07-2021
Wyświetleń: 158