kandydatów
Starszy referent
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie miejsce pracy: Piaseczno
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
Oświetlenie naturalne i sztuczne
Miejsce pracy usytuowane jest na trzecim piętrze
Budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
Na trzecim piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
W budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy
Zakres zadań
- prowadzi dziennik korespondencyjny i inne dzienniki, rejestruje wpływ i obieg dokumentów w dziennikach korespondencyjnych, podawczych i innych rejestrach niezbędnych w pracy Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Komendzie,
- odbiera i nadaje pocztę zwykłą, ePUAP, resortową i prokuratorską w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego obiegu dokumentów w komórce,
- gromadzi i przechowuje sprawy ostatecznie zakończone zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, sporządza spisy zawartości teczek spraw ostatecznie załatwionych i spisy akt przekazanych do składnicy akt Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale,
- rozlicza protokołami zdawczo-odbiorczymi funkcjonariuszy Policji i pracowników Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego przenoszących się na inne stanowiska służbowe, zwalniających się ze służby lub rozwiązujących stosunek pracy w celu prawidłowego rozliczenia się z przydzielonych spraw i dokumentów,
- przedkłada Naczelnikowi Wydziału wykaz spraw niezałatwionych raz na rok, w uzasadnionych przypadkach raz na kwartał w celu sprawowania prawidłowego nadzoru nad terminowym załatwieniem spraw przydzielonych poszczególnym pracownikom Wydziału,
- prowadzi ewidencję i aktualizację aktów prawnych, zapoznaje funkcjonariuszy Policji i pracowników z obowiązującymi przepisami i aktami prawnymi w celu stosowania się do nich,
- prowadzi rejestr imienno-rzeczowy oraz spraw przydzielonych policjantom/ pracownikom w formie elektronicznej w celu sprawnego przepływu informacji,
- sporządza wykazy przesyłek w aplikacji Elektroniczny Nadawca i przekazuje do Zespołu Prezydialnego celem przekazania do Urzędu Pocztowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- lub średnie branżowe
- Doświadczenie zawodowe 1 rok w administracji lub pracy biurowej
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Odpowiedzialność
- Samodzielność i rzetelność
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie zawodowe 1 rok w danym obszarze
- Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „poufne”
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Wyświetleń: 129