Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. Obsługi Klienta i Finansów

Firma: Rayner sp. z.o.o. miejsce pracy: Warszawa

Rayner jest wiodącym projektantem i producentem implantów okulistycznych i farmaceutyków, specjalizuje się w soczewkach wewnątrzgałkowych (IOL) i produktach pokrewnych stosowanych w chirurgii zaćmy i chirurgii refrakcyjnej. Od momentu opracowania pierwszej soczewki wewnątrzgałkowej firma Rayner jest pionierem w dziedzinie projektowania soczewek, a jej celem jest poprawa widzenia i przywracanie wzroku na całym świecie. Misją firmy Rayner jest dostarczanie innowacyjnych i klinicznie doskonałych rozwiązań okulistycznych, które spełniają oczekiwania naszych klientów na całym świecie w zakresie poprawy wzroku i jakości życia ich pacjentów.

Wartości, którymi kierujemy się w Rayner:

  • Ambicja: Gramy, aby wygrać
  • Skupienie: Stawiamy Pacjentów na pierwszym miejscu
  • Uczciwość: Dotrzymujemy obietnic
  • Otwartość: Jesteśmy otwarci na nowe pomysły
  • Szacunek: Wspieramy się nawzajem

W związku z otwarciem polskiego oddziału, Rayner poszukuje osób na stanowisko Specjalista d/s Obsługi Klienta i Finansów do pracy w biurze firmy w Warszawie.

Jeśli masz doświadczenie w pracy z Klientami B2B, jednostkami finansowania publicznego, idealnie z sektora prywatnej i publicznej ochrony zdrowia - w zakresie obsługi zamówień, fakturowania, organizacji dostaw – jesteś doskonałą / -ym Kandydatką / -em.

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Finansów
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy osób z następującym doświadczeniem / umiejętnościami:

Niezbędne:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, fakturowaniu i/lub kontroli kredytowej
  • Doświadczenie w obsłudze magazynu / konfekcjonowaniu towarów / przygotowywaniu wysyłek
  • Zdolność do pracy z własnej inicjatywy, samodzielnie i jako część zespołu
  • Zdolność do pracy w napiętych terminach z dokładnością i dbałością o szczegóły
  • Średniozaawansowane umiejętności obsługi programu Excel.
  • Umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej w języku polskim i angielskim
Pożądane:
  • Doświadczenie w pracy z importem towarów
  • Doświadczenie w obsłudze klienta w branży sprzętu / urządzeń medycznych.
  • Wykształcenie wyższe, z ambicją budowania kariery w innowacyjnej firmie z branży urządzeń medycznych
  • Znajomość systemów ERP
  • Doświadczenie w pracy z systemem ERP SyteLine
Zakres podstawowych obowiązków:
  • Przetwarzanie zamówień, dostaw, zwrotów w sposób dokładny, w celu zapewnienia dostaw w uzgodnionych terminach.
  • Proaktywna komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z klientami i Key Account Manager’ami na wszystkich etapach przetwarzania zamówień, w sposób pomocny i profesjonalny. Bycie wzorem i przykładem komunikacji.
  • Zbieranie i analiza informacji zwrotnych i skarg, inne analizy w razie potrzeby.
  • Wspieranie procesów z zakresu medical equipment vigilance.
  • Aktualizacja i zarządzanie cenami kontraktów klientów w systemie ERP.
  • Zamawianie towarów do magazynu lokalnego w Warszawie w porozumieniu z Działem Obsługi Klienta Rayner UK, w celu utrzymania minimalnego niezbędnego poziomu zapasów.
  • Nadzorowanie importu towarów, współpraca z agencją importową
  • Przygotowywanie dokumentacji magazynowej oraz zliczanie stanów magazynowych.
  • Fakturowanie sprzedaży towarów i przygotowanie wysyłki (zbieranie i pakowanie towarów do wysyłki)
  • Fakturowanie / fakturowanie korygujące / wystawianie not uznaniowych
  • Zajmowanie się saldami kredytowymi w księdze sprzedaży
  • Monitorowanie poziomu złych długów w każdym miesiącu
  • Uzgadnianie bilansu sprzedaży
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do zakresu obowiązków i posiadanego doświadczenia
  • Umowa o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
  • Urlop zgodnie z zasadami kodeksu pracy
  • Opiekę medyczną dla Pracowników, możliwość rozszerzenia o członków rodziny / partnerów
  • Pracę w pozytywnej atmosferze, w niewielkim Zespole, w bezpośredniej współpracy z centralą firmy w Wielkiej Brytanii
  • Możliwości rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy
Dlaczego Rayner?


Jeśli szukasz ciekawej pracy, atrakcyjnych zarobków i chcesz pracować w międzynarodowej firmie z branży sprzętu medycznego – zapraszamy do Rayner!



Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Rayner sp. z.o.o.
Etat Key Account Manager w firmie: Rayner sp. z.o.o. miejsce pracy: Warszawa 15-11-2021
Etat Marketing Manager w firmie: Rayner sp. z.o.o. miejsce pracy: Warszawa 15-11-2021
Etat Specjalista ds. Zamówień Publicznych w firmie: Rayner sp. z.o.o. miejsce pracy: Warszawa 15-11-2021

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 15-11-2021
Wyświetleń: 102