Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Key Account Manager

Firma: Rayner sp. z.o.o. miejsce pracy: Warszawa

Rayner jest wiodącym projektantem i producentem implantów okulistycznych i farmaceutyków, specjalizuje się w soczewkach wewnątrzgałkowych (IOL) i produktach pokrewnych stosowanych w chirurgii zaćmy i chirurgii refrakcyjnej. Od momentu opracowania pierwszej soczewki wewnątrzgałkowej firma Rayner jest pionierem w dziedzinie projektowania soczewek, a jej celem jest poprawa widzenia i przywracanie wzroku na całym świecie. Misją firmy Rayner jest dostarczanie innowacyjnych i klinicznie doskonałych rozwiązań okulistycznych, które spełniają oczekiwania naszych klientów na całym świecie w zakresie poprawy wzroku i jakości życia ich pacjentów.

Wartości, którymi kierujemy się w Rayner:

  • Ambicja: Gramy, aby wygrać
  • Skupienie: Stawiamy Pacjentów na pierwszym miejscu
  • Uczciwość: Dotrzymujemy obietnic
  • Otwartość: Jesteśmy otwarci na nowe pomysły
  • Szacunek: Wspieramy się nawzajem

W związku z otwarciem polskiego oddziału, Rayner poszukuje osób na stanowisko Key Account Manager do sprzedaży produktów klientom prywatnej i publicznej ochrony zdrowia w przydzielonym regionie na terenie kraju.

Jeśli masz doświadczenie w pracy z Klientami z sektora prywatnej i publicznej ochrony zdrowia, w zakresie budowania pozycji rynkowej, promowania produktów i sprzedaży – jesteś doskonałą / -ym Kandydatką / -em. Idealnym, jeśli pracowałeś wcześniej z okulistami – chirurgami

 

Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Region 1 - Warszawa
mazowieckie (Warszawa)
Lubelskie
Łódzkie
śląskie (Katowice / Kraków)
małopolskie

Region 2 – Poznań lub Wrocław
wielkopolskie (Poznań)
kujawsko-pomorskie
dolnośląskie (Wrocław)
pomorskie (Gdańsk)
zachodniopomorskie
opolskie
lubuskie

 
Poszukujemy osób z następującym doświadczeniem / umiejętnościami:
 
Niezbędne:
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów medycznych szpitalom publicznym / klinikom prywatnym
  • Wykształcenie wyższe lub równoważne doświadczenie
  • Umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej w języku polskim i angielskim
  • Umiejętność obsługi komputera / pakietu MS Office
  • Prawo jazdy
Pożądane:
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w sprzedaży wyrobów medycznych / farmaceutyków w okulistyce szpitalnej
  • Udokumentowane sukcesy w sprzedaży
Zakres podstawowych obowiązków:
  • Praca z potencjalnymi oraz istniejącymi klientami firmy w celu promowania i sprzedaży produktów Rayner, w celu zwiększenia sprzedaży soczewek wewnątrzgałkowych, zgodnie ze strategią firmy. Współpraca z chirurgami okulistami oraz kierownictwem placówek medycznych i administrację placówek (działami zakupów i / lub działy farmacji oraz działami przetargów publicznych)
  • Osiąganie ustalonych wyników finansowych w swoim regionie
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Rayner i jej produktów na rynku
  • Promowanie produktów i budowanie ich reputacji na rynku
  • Planowanie i dostarczanie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych dla klientów oraz seminariów edukacyjnych.
  • Analizowanie własnych wyników sprzedaży (ilości, ceny), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie odpowiednich planów łagodzących ich skutki.
  • Odpowiednie planowanie własnego czasu pracy w celu maksymalizacji wyników biznesowych
  • Opracowywanie kwartalnych regionalnych planów sprzedaży i wydajności na podstawie zebranych informacji rynkowych w celu przedstawienia i uzyskania akceptacji od Country Managera
  • Miesięczne (lub inny, zgodnie z ustaleniami) przeglądy zapasów u Klientów utrzymujących zapasy soczewek w swoich placówkach oraz inicjowanie fakturowania produktów wszczepionych / użytych.
  • Bycie samodzielnym pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny region.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do zakresu obowiązków i posiadanego doświadczenia
  • Umowa o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
  • Urlop zgodnie z zasadami kodeksu pracy
  • Samochód służbowy
  • Opiekę medyczną dla Pracowników, możliwość rozszerzenia o członków rodziny / partnerów
  • Pracę w pozytywnej atmosferze, w niewielkim Zespole, w bezpośredniej współpracy z centralą firmy w Wielkiej Brytanii
  • Możliwości rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Rayner sp. z.o.o.
Etat Marketing Manager w firmie: Rayner sp. z.o.o. miejsce pracy: Warszawa 15-11-2021
Etat Specjalista ds. Obsługi Klienta i Finansów w firmie: Rayner sp. z.o.o. miejsce pracy: Warszawa 15-11-2021
Etat Specjalista ds. Zamówień Publicznych w firmie: Rayner sp. z.o.o. miejsce pracy: Warszawa 15-11-2021

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 15-11-2021
Wyświetleń: 105