Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Marketing Manager

Firma: Rayner sp. z.o.o. miejsce pracy: Warszawa

Rayner jest wiodącym projektantem i producentem implantów okulistycznych i farmaceutyków, specjalizuje się w soczewkach wewnątrzgałkowych (IOL) i produktach pokrewnych stosowanych w chirurgii zaćmy i chirurgii refrakcyjnej. Od momentu opracowania pierwszej soczewki wewnątrzgałkowej firma Rayner jest pionierem w dziedzinie projektowania soczewek, a jej celem jest poprawa widzenia i przywracanie wzroku na całym świecie. Misją firmy Rayner jest dostarczanie innowacyjnych i klinicznie doskonałych rozwiązań okulistycznych, które spełniają oczekiwania naszych klientów na całym świecie w zakresie poprawy wzroku i jakości życia ich pacjentów.

Wartości, którymi kierujemy się w Rayner:

  • Ambicja: Gramy, aby wygrać
  • Skupienie: Stawiamy Pacjentów na pierwszym miejscu
  • Uczciwość: Dotrzymujemy obietnic
  • Otwartość: Jesteśmy otwarci na nowe pomysły
  • Szacunek: Wspieramy się nawzajem

W związku z otwarciem polskiego oddziału, Rayner poszukuje osoby na stanowisko Marketing Manager do pracy w biurze firmy w Warszawie.

Jeśli masz doświadczenie w marketingu produktów medycznych do Klientów z sektora prywatnej i publicznej ochrony zdrowia w zakresie budowania pozycji rynkowej, promowania produktów i zwiększania sprzedaży – jesteś doskonałą / -ym Kandydatką / -em. Idealnym, jeśli pracowałeś / -aś wcześniej z okulistami – chirurgami.

Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy osób z następującym doświadczeniem / umiejętnościami:
 
Niezbędne:
  • Dyplom z zakresu marketingu / nauk ścisłych / optometrii / inżynierii lub równoważne doświadczenie zawodowe
  • Biegły język angielski w mowie i piśmie
  • Doświadczenie w marketingu (minimum 3 lata)
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
Pożądane:
  • Formalne kwalifikacje biznesowe lub marketingowe
  • Doświadczenie w pracy z Klientami z obszaru okulistyki / optometrii
  • Zrozumienie zagadnień związanych z urządzeniami medycznymi
  • Doświadczenie w zarządzaniu produktem
Zakres podstawowych obowiązków:
  • Opracowywanie i wdrażanie lokalnych kampanii marketingowych w ścisłej współpracy z Globalnym Zespołem Marketingu
  • Tłumaczenie globalnych materiałów marketingowych na język polski. Dostosowywanie ich wyłącznie do wymogów lokalnego prawa i przepisów
  • Realizacja inicjatyw marketingu globalnego, lokalnie
  • Przygotowywanie wszystkich materiałów marketingowych i dystrybucja do zespołów sprzedaży i klientów
  • Zarządzanie tożsamością marki we wszystkich mediach, materiałach i kanałach sprzedaży w celu zapewnienia całkowitej spójności z kampanią globalną
  • Organizowanie wystaw / budowanie stoisk na spotkania krajowe
  • Ścisła współpraca z zespołem Eye Science, w celu zapewnienia zgodność z klinicznymi inicjatywami marketingowymi
  • Opracowanie i rekomendowanie dostosowanych strategii cenowych dla istniejących i nowych produktów i klientów, we współpracy z menedżerami ds. kluczowych klientów
  • Wspieranie inicjatywy programu Key Opinion Leaders (poprzez PR i zarządzanie praktyką)
  • Współpraca z Country Managerem w Polsce w celu zapewnienia dobrego zarządzania budżetem i jego zgodności z Business Planem
  • Współpraca z Key Account Managerami w Polsce w celu zapewnienia, że materiały marketingowe są dostarczane do zespołu sprzedaży i spełniają jego wymagania
  • Bycie Championem lokalnego rynku. Szczególnie ważne jest wpływanie na Globalny Zespół Marketingu w celu zapewnienia optymalizacji skuteczności kampanii globalnych w danym kraju
  • Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do zakresu obowiązków i posiadanego doświadczenia
  • Umowa o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
  • Urlop zgodnie z zasadami kodeksu pracy
  • Opiekę medyczną dla Pracowników, możliwość rozszerzenia o członków rodziny / partnerów
  • Pracę w pozytywnej atmosferze, w niewielkim Zespole, w bezpośredniej współpracy z centralą firmy w Wielkiej Brytanii
  • Możliwości rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Rayner sp. z.o.o.
Etat Key Account Manager w firmie: Rayner sp. z.o.o. miejsce pracy: Warszawa 15-11-2021
Etat Specjalista ds. Obsługi Klienta i Finansów w firmie: Rayner sp. z.o.o. miejsce pracy: Warszawa 15-11-2021
Etat Specjalista ds. Zamówień Publicznych w firmie: Rayner sp. z.o.o. miejsce pracy: Warszawa 15-11-2021

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 15-11-2021
Wyświetleń: 108