kandydatów
Starszy referent
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie miejsce pracy: Piaseczno
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
Oświetlenie naturalne i sztuczne
Miejsce pracy usytuowane jest na drugim piętrze
Budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
Na drugim piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
W budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy
Zakres zadań
- opracowuje projekty decyzji, analizy oraz inne opracowania z dziedziny zarządzania kryzysowego zgodnie z wytycznymi jednostki nadrzędnej, w tym współpracuje z komórkami organizacyjnymi zajmującymi się zarządzaniem kryzysowym, sprawami obronnymi w urzędach Miast i Gmin, Powiatu w celu planowania, uzgadniania, współdziałania w sprawach dotyczących sytuacji kryzysowych oraz wielu aspektów dotyczących bezpieczeństwa w powiecie piaseczyńskim,
- opracowuje i przygotowuje projekty procedur i ich aktualizacji w zakresie wyższych stanów gotowości Policji do działań, w warunkach nadzwyczajnych zagrożeń oraz stanów nadzwyczajnych w Państwie, w tym aktualizuje Plan działania kierownika jednostki w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny w celu przygotowania jednostki do działań w podwyższonym stanie gotowości lub w stanie wojny,
- zajmuje się planowaniem ochronnym obiektów Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie, bierze udział w przedsięwzięciach związanych ze szczególną ochroną obiektów kategorii I i II w rejonie odpowiedzialności KPP w Piasecznie, opracowuje porozumienia oraz zasady współdziałania z organizatorami szczególnej ochrony obiektów ważnych dla bezpieczeństwa i obronności państwa, dotyczących zakresu udziału w tej ochronie jednostek organizacyjnych przewidzianych do militaryzacji, w celu zapewnienia wsparcia i bezpieczeństwa obiektom strategicznym znajdującym się na terenie odpowiedzialności KPP w Piasecznie,
- opracowuje Plan szkolenia obronnego na dany rok, organizuje własne ćwiczenia i treningi sztabowe z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego oraz bierze udział w szkoleniach, treningach i ćwiczeniach organizowanych przez inne podmioty w celu doskonalenia zawodowego oraz współdziałania z instytucjami i podmiotami odpowiedzialnymi w sprawach zarządzania kryzysowego,
- prowadzi dokumentację alarmową Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie oraz podległych jednostek organizacyjnych KPP, w celu utrzymania gotowości alarmowej funkcjonariuszy i pracowników Policji,
- prowadzi dokumentację dotyczącą Kontroli Dostępu do budynku KPP w Piasecznie poprzez wydawanie i przyjmowanie kart dostępowych do strefy II, celem prawidłowego zabezpieczenia obiektu przed dostępem osób nieupoważnionych,
- sporządza dokumentację Stałego Dyżuru, współpracuje z Zespołem ds. Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie przy sporządzaniu Regulaminu na czas „W” oraz przy kwalifikacji osób, którym przewiduje się nadać przydziały organizacyjno – mobilizacyjne do JZ KPP w Piasecznie,
- realizuje zadania w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego poprzez: opracowanie i aktualizowanie Regulamin ochrony przeciwpożarowej, Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego dla wszystkich obiektów KPP w Piasecznie, przeprowadza przeglądy stanu bezpieczeństwa pożarowego w budynkach, użytkowanych przez jednostki organizacyjne KPP w Piasecznie, prowadzi sprawozdawczość, opracowuje analizy i tworzy protokoły z przeglądów stanu ochrony przeciwpożarowej, organizuje alarmy ćwiczebne celem zapewnienia bezpieczeństwa pożarowego użytkownikom znajdującym się w budynkach KPP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie lub średnie branżowedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w administracji lub pracy biurowej
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Umiejętność interpretacji przepisów
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Komunikatywność
- Odpowiedzialność
- Operatywność
- Zdolność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie: szkolenie instruktorów ochrony przeciwpożarowej
- Doświadczenie zawodowe do 1 roku w obszarze mobilizacyjno-obronnym i alarmowym lub ppoż.
- Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „ściśle tajne”
- Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Umiejętność działania pod presją czasu
- Egzekwowanie przepisów
- Analizy i wnioskowania
- Prawo jazdy kat. B
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Wyświetleń: 74