Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Asystent / Asystentka ds. procesów operacyjnych
Firma: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy firmą doradztwa personalnego wspierającą naszych klientów na terenie całego kraju, a także poza jego granicami w obszarach:
TWORZENIE PROCESÓW HR - REKRUTACJE
INTERIM EMPLOYEE - HR CONSULTING
Optim Human to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe, a także relacje z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarowno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.
TWORZENIE PROCESÓW HR - REKRUTACJE
INTERIM EMPLOYEE - HR CONSULTING
Optim Human to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe, a także relacje z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarowno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.
Dla jednego z naszych klientów, firmyspecjalizującej się w rozwoju, dystrybucji i marketingu wiskosuplementów i suplementów diety do picia w zakresie zdrowia stawów poszukujemy:
Asystent / Asystentka ds. procesów operacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
Pełnienie funkcji Asystenta/Asystentki Dyrektora Generalnego oddziału w Polsce tj. odpowiedzialność w poniższym zakresie
- Rozwiązywanie problemów operacyjnych
- Planowanie spotkań i działań integracyjnych
- Odpowiadanie na pytania pracowników i innych podmiotów tak szybko, jak to możliwe
- Zapewnienie znakomitej obsługi klientów i dostawców
- Przygotowywanie raportów sprzedaży, zestawień (tygodniowe i miesięczne)
- Przygotowywanie płatności (codziennie)
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
- Udział w prowadzeniu procesów wewnętrznych
Oczekiwania:
- Poszukujemy osoby rzetelnej, zorganizowanej, zorientowanej na firmę i zespół
- Komunikatywnej, otwartej, bezstresowej
Dodatkowo oczekujemy:
- Umiejętności obsługi komputera, urządzeń biurowych
- Znajomości pakietu MS Office
- Umiejętności zarządzania przepływem informacji
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Nastawienia na współpracę w zespole
- Samodzielności, dobrej organizacji pracy własnej, zaangażowania, dokładności, wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
- Energii w działaniu, inicjatywy, optymizmu i wysokiej kultury osobistej
Oferujemy:
- Stabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycji
- Umowa o pracę
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- Przyjazne środowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanego doświadczenia i umiejętności
Praca Radom
Praca Asystent/ka ds. Administracji Warszawa
Praca Sekretarka
Praca Asystent / Asystentka ds. procesów operacyjnych
Optim Human Sp. z o.o.
Praca Asystent / Asystentka mazowieckie
Praca Warszawa
Praca Płock
Pozostałe oferty pracy w firmie Optim Human Sp. z o.o.
Technical Sales Manager w firmie: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
15-11-2022
Asystent / Asystentka ds. Administracyjno - Handlowych w firmie: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
31-01-2022
Sourcing Manager – branża przemysłowa w firmie: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
05-01-2022
Specjalista ds. Zaopatrzenia (Sourcing Specialist) – branża przemysłowa w firmie: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
05-01-2022
Data dodania: 21-03-2023
Wyświetleń: 61
Wyświetleń: 61