Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Asystent / Asystentka ds. Administracyjno - Handlowych

Firma: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy firmą doradztwa personalnego wspierającą naszych klientów na terenie całego kraju, a także poza jego granicami w obszarach:

TWORZENIE PROCESÓW HR - REKRUTACJE
INTERIM EMPLOYEE - HR CONSULTING

Optim Human to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe, a także relacje z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarowno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.

Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska - spółki doradczo konsultingowej działającej w Polsce od 1999 roku i będącej lokalnym przedstawicielem międzynarodowej grupy Kreston Global.

Dla naszego klienta -  francuskiego producenta wyspecjalizowanego w produkcji zabezpieczeń antywłamaniowych do drzwi i okien, poszukujemy zmotywowanych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko

Asystent / Asystentka ds. Administracyjno - Handlowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Wsparcie Dyrektora oddziału
  • Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacji biurowej
  • Prowadzenie dokumentacji związanej ze wsparciem sprzedaży
  • Koordynacja i zarządzanie zamówieniami oraz zapytaniami od klientów
  • Wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie ERP Optima, fakturowanie
  • Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym
  • Tworzenie zestawień i raportów
  • Współpraca z działem handlowym we Francji
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy w administracji biurowej
  • Doświadczenie w pracy z systemem do fakturowania
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub francuskiego – wykorzystywana głównie w kontakcie mailowym
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel)
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Konsekwencja w działaniu i zaangażowanie
Oferujemy:
  • Samodzielną i stabilną pracę w ciągle rozwijającej się firmie
  • Możliwość pozyskania interesującego doświadczenia
  • Umowę o pracę 
  • Pakiet Medicover


Pozostałe oferty pracy w firmie Optim Human Sp. z o.o.
Etat Asystent / Asystentka ds. procesów operacyjnych w firmie: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa 21-03-2023
Etat Technical Sales Manager w firmie: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa 15-11-2022
Etat Sourcing Manager – branża przemysłowa w firmie: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa 05-01-2022
Etat Specjalista ds. Zaopatrzenia (Sourcing Specialist) – branża przemysłowa w firmie: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa 05-01-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 31-01-2022
Wyświetleń: 117