Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Asystent / Asystentka ds. Administracyjno - Handlowych
Firma: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy firmą doradztwa personalnego wspierającą naszych klientów na terenie całego kraju, a także poza jego granicami w obszarach:
TWORZENIE PROCESÓW HR - REKRUTACJE
INTERIM EMPLOYEE - HR CONSULTING
Optim Human to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe, a także relacje z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarowno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.
TWORZENIE PROCESÓW HR - REKRUTACJE
INTERIM EMPLOYEE - HR CONSULTING
Optim Human to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe, a także relacje z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarowno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.
Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska - spółki doradczo konsultingowej działającej w Polsce od 1999 roku i będącej lokalnym przedstawicielem międzynarodowej grupy Kreston Global.
Dla naszego klienta - francuskiego producenta wyspecjalizowanego w produkcji zabezpieczeń antywłamaniowych do drzwi i okien, poszukujemy zmotywowanych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko
Asystent / Asystentka ds. Administracyjno - Handlowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Wsparcie Dyrektora oddziału
- Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacji biurowej
- Prowadzenie dokumentacji związanej ze wsparciem sprzedaży
- Koordynacja i zarządzanie zamówieniami oraz zapytaniami od klientów
- Wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie ERP Optima, fakturowanie
- Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym
- Tworzenie zestawień i raportów
- Współpraca z działem handlowym we Francji
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy w administracji biurowej
- Doświadczenie w pracy z systemem do fakturowania
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub francuskiego – wykorzystywana głównie w kontakcie mailowym
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel)
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Konsekwencja w działaniu i zaangażowanie
Oferujemy:
- Samodzielną i stabilną pracę w ciągle rozwijającej się firmie
- Możliwość pozyskania interesującego doświadczenia
- Umowę o pracę
- Pakiet Medicover
Praca Radom
Praca Asystent / Asystentka ds. Administracyjno - Handlowych
Praca Asystent Handlowy mazowieckie
Praca Asystent / Asystentka Warszawa
Praca Płock
Praca Asystentka ds. Sprzedaży
Optim Human Sp. z o.o.
Praca Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Optim Human Sp. z o.o.
Asystent / Asystentka ds. procesów operacyjnych w firmie: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
21-03-2023
Technical Sales Manager w firmie: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
15-11-2022
Sourcing Manager – branża przemysłowa w firmie: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
05-01-2022
Specjalista ds. Zaopatrzenia (Sourcing Specialist) – branża przemysłowa w firmie: Optim Human Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
05-01-2022
Data dodania: 31-01-2022
Wyświetleń: 117
Wyświetleń: 117